понеділок, 7 вересня 2020 р.

 Українських освітян запрошують долучитися до Всесвітнього тижня освіти  T4 Word Education Week

Це найбільша у світі освітня конференція, яка відбудеться з 5 по 9 жовтня 2020 року онлайн. Також оголосили про T4 Solutions Challenge — вчителі можуть отримати $5000 за 2-хвилинне відео, у якому запропонують свої варіанти вирішення глобальної проблеми якісної освіти.

У рамках освітянської події організатори також обрали 100 шкіл світу, які поділяться досвідом під час 100 онлайн-подій. До рейтингу потрапила і українська школа №23 м. Мелітополь, де вчителює переможниця Global Teacher Prize Ukraine 2019 Наталя Кідалова.

Всесвітній тиждень освіти є безкоштовним, однак потрібно зареєструватися на кожну подію, яку ви хотіли б відвідати, щоб отримати запрошення.Зареєструватись

Загальна тема Всесвітнього тижня освіти — «Навчимося сьогодні». Теми подій:
  1. Побудова програм для підвищення працездатності, підприємництва та життєвих навичок.
  2. Використання технологій.
  3. Просування науки про навчання та викладання.
  4. Поглиблення стосунків сім’ї та громад.
  5. Орієнтація на самопочуття.

Щоб взяти участь в T4 Solutions Challenge, потрібно створити безкоштовний акаунт на сайті Проєкту Земля, завантажити 2-хвилинне відео з описом обраної глобальної проблеми та вашого рішення. Конкурсне відео може стосуватися будь-якої іншої цілі сталого розвитку, наприклад, клімату, здоров’я та добробуту тощо, але обов’язково містити ціль ООН зі сталого розвитку № 4 — якісна освіта.

Також потрібно подати короткий зміст із 200 слів. Відео та резюме повинні бути англійською мовою та подані до 12 вересня.

100 найкращих робіт оголосять 21 вересня! Ще через тиждень — переможців, які отримають:

  • $5000 за перше місце;
  • $3000 за друге місце;
  • $2000 за третє.

Дізнайтеся більше на сайті Всесвітнього тижня освіти та відвідайте проєкт Земля, щоб зареєструватися.

Нагадаємо, раніше «Освіторія» повідомляла, що українські школи запрошують подати заявку, щоб потрапити в ТОП-100 шкіл, які ділитимуться досвідом на Всесвітньому тижні освіти.

четвер, 3 вересня 2020 р.

 

Соціальні мережі VS HUMAN: комунікація з учнями в 2020 році

Під час карантину український Edtech-ринок був перенасичений цифровими інструментами для онлайн-освіти. Але опитування свідчать, що вчителі обирали неспеціалізовані під навчання платформи, такі як соціальні мережі. Вони стали найдоступнішими каналами комунікації між вчителем та учнем у період пандемії. Так, за даними Офісу освітнього омбудсмена, 94% вчителів використовували Viber для передачі та перевірки домашніх завдань.

Різкий скачок використання соцмереж був прогнозований. Адже й до карантину вони широко використовувалися вчителями та учнями. Шкільні та класні групи, моментальні оголошення про навчальні події, спільна робота над домашнім завданням, - лише вершина айсберга усіх можливостей соцмереж для освітнього процесу.

Але ціна цих можливостей виявилася високою - збільшення часу, проведеного у соцмережах. У результаті дитина потрапляє в океан нерегульованої інформації. І чим більше вона занурюється в простори соціальних мереж, тим небезпечніше.

Темні глибини соціальних мереж породили такі явища як кібербулінг, секстинг, грумінг та сексторшен. І наймолодші користувачі мереж добре знайомі з ними. Дослідження Дитячого фонду ООН показало, що приблизно кожен третій підліток в Україні ставав жертвою булінгу в Інтернеті. Найчастіше платформою для знущання стає Фейсбук та Інстаграм.

Особисті дані дитини у соцмережі відкриті, тому цим користуються сторонні особи. Статистика британської організації Internet Watch Foundation вказує, що зловмисник всього лише за 18 хвилин здатен вмовити дитину через месенджер зробити інтимне фото. За даними Британської національної спільноти, стається це доволі часто. Одна дитина із двадцяти надсилала свої голі знімки дорослим через соціальні мережі.

Але іноді ризик використання соціальних мереж ще вищий. Декілька років тому соцмережами «гуляли» смертельні ігри по типу «Синього Кита» та Momo - квести, що спровокували десятки підліткових самогубств. Куратори цих груп залякували дітей та спонукали їх шкодити своєму здоров’ю. На жаль, про такі ігри стає відомо вже після того, як стався трагічний випадок.

«Заборонити не можна дозволити», - де ж поставити кому, зважаючи на всі «за» та «проти» соціальних мереж у навчанні? Батьки вже не можуть обмежити чи захистити дитину від потоку небезпечних даних, адже це означатиме відсторонення учня від навчання та соціального контакту з однокласниками. А соцмережі дійсно впливають на соціальний розвиток дитини, її репутацію та статус в групі. І будь-яке обмеження в спілкуванні (навіть шляхом заборони соцмереж) негативно вплине на формування дитини.

Формат спілкування в 21 столітті безповоротно змінився. І як би батьки не хотіли захистити свою дитину, вони не можуть забрати у неї комп’ютер чи телефон. Замість цього потрібно будувати нові системи безпечного спілкування для школярів.

Розв’язання проблеми прийшло від вітчизняної Edtech-компанії HUMAN декілька років тому. Розробники освітніх продуктів проаналізували проблематику та запропонували школам неочікуваний крок - створити освітню соціальну мережу.

Після реєстрації на платформі HUMAN школа отримує свою закриту соцмережу, доступ до якої мають лише вчителі, учні та їхні батьки. Але, на відміну від Фейсбука, соцмережа від компанії HUMAN призначена виключно для освітніх активностей та розроблена спеціально під потреби НУШ.

Більша частина шкіл Києва вже запровадили освітню соціальну мережу на платформі HUMAN. Столичні вчителі та директори після тестування виділили найважливіші аспекти закритого простору для спілкування.

  • По-перше, доступ до платформи мають лише педагоги, учні та батьки. Спілкування дитини обмежується лише її однокласниками та вчителями. Тому ця функція унеможливлює комунікацію учнів з незнайомцями та поширення особистих даних у публічному просторі.
  • По-друге, формується тристороння комунікація між учнем, вчителем та батьками, що сприяє підвищенню академічної успішності дитини. Батьки контролюють соціальні контакти учня, водночас не обмежуючи в отриманні освітньої інформації.
  • По-третє, адміністратор платформи від навчального закладу може регулювати спілкування учасників, ідентифікувати та попереджувати кібербулінг.

Але найголовніше - представлена соцмережа є частиною глобальної екосистеми продуктів HUMAN. Тому разом з використанням закритої соцмережі учасники отримують усі можливості шкільної LMS-cистеми: електронний щоденник, рейтинг відвідуваності, здача та перевірка домашніх завдань, проведення уроку. А усі персональні дані захищені та зберігаються на серверах в Україні.

Створити повноцінну соціальну мережу на платформі HUMAN може будь-яка комунальна школа безкоштовно на безстроковий термін. Для цього директору або вчителю потрібно зробити три кроки:

Варто пам’ятати, що закрита шкільна мережа не усуває усі підводні камені спілкування онлайн. Але вона створює зручну та безпечну альтернативу для комунікації школярів, якої не вистачає сьогодні в навчальному процесі.

Освіта.ua
03.09.2020


вівторок, 1 вересня 2020 р.

 


Бажаєте розібратися з хаосом у шкільних чатах та навчити всіх дотримуватися правил ділового спілкування? Мрієте, щоб усі учасники освітнього процесу були на одній хвилі та знали свою зону відповідальності?

Ми підготували для вас відповіді на ці та інші питання в другому модулі курсу про дистанційне та змішане навчання для працівників шкіл.
У цьому модулі ви знайдете чеклісти з комунікації, зразок карти із зонами відповідальності для всіх учасників освітнього процесу, приклади дидактичних матеріалів, суперпортфоліо інструментів для вчителів та багато іншого.

А у другому модулі онлайн-курсу про дистанційне та змішане навчання для працівників закладів професійно-технічної освіти ви дізнаєтеся:


  • як ефективно налагодити зворотний зв’язок;
  • як оцінити навчальні досягнення здобувачів освіти й чи потрібно це робити;
  • як зберегти функціонування виробничого навчання та практики в умовах карантину.

Переходьте до курсів вже зараз та розпочинайте навчання, на вас чекає багато цікавого!

Долучайтеся до спільноти управлінців освітою на Facebook, а також слідкуйте за новинами проєкту «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» та експертними коментарями освітян.

Перейти до курсу

Нам дуже цікаво дізнатися ваші відгуки щодо курсу, для цього ми б хотіли поспілкуватися з вами особисто. Якщо ви не проти та готові поділитися з нами своїми враженнями та оцінкою, залиште, будь ласка, свої контакти, і ми обов’язково з вами зв'яжемося.


Залишити свій контакт
Курс розроблений Міністерством освіти і науки України спільно зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Швейцарії в рамках Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», який впроваджується Консорціумом ГО «DOCCU - Розвиток громадянських компетентностей в Україні» та Цюріхського педагогічного університету (PH Zurich, Швейцарія).
При підготовці курсу використані матеріали посібника 
«Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації», розробленого ГО «Смарт освіта» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Підписатися
Facebook
YouTube
Instagram
Website
#НовиниВідEdEra

                                                      Шановні педагоги!

Колектив Благодійного Фонду «Щаслива лапа» щиро вітає Вас з Днем Знань та стартом нового 2020-2021 навчального року.

Бажаємо Вам міцного здоров’я, наснаги, творчих успіхів, цікавих подій, та блискучих перемог!

У новому навчальному році, Фонд традиційно закликає навчальні заклади активно долучатися до освітнього проєкту «Біоетика».
Ми плануємо ряд онлайн та оффлайн заходів на тему «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин» для школярів, їх батьків та вчителів.

Більше деталей щодо проєкту у новому навчальному році та перелік заходів помісячно, вчителі можуть переглянути за посиланням:
https://happypaw.ua/ua/bioethics/news/one/39?fbclid=IwAR2KDfNmT-KVsMy6Xonqq-2jr9mzSvM24gNKn0hCMHwvOLb-AX7BSnUN45E


Нехай новий навчальний рік приносить лише приємні враження!