середу, 17 лютого 2021 р.

 

Мікронавчання: Як інтегрувати Всеукраїнську школу онлайн в уроки



Що таке microlearning?

Саме слово microlearning підказує нам, що воно означає — мікронавчання. Ідея цього підходу полягає в тому, що людина засвоює інформацію невеликими шматочками. Це збігається з дослідженнями світових вчених. Приміром, Барбара Оуклі у своєму мегапопулярному курсі «Learning How to Learn» наполягає: наш мозок значно краще засвоює інформацію невеличкими блоками. На уроках у класі я раджу своїм учням навіть конспект вести так, щоб візуально виділяти окремі «шматки» інформації в зошиті, пропускаючи між ними місце.

Мікронавчання як підхід виникло не вчора — це не винахід карантинного навчання. Ще у 2015 році у Дрезденському університеті доктор Фелікс Капп (Dr.Felix Kapp) провів експеримент. Він поділив студентів на три групи, усі вони вивчали підручник з основ інтелектуальної власності. Одна група вивчала 1 розділ, після отримувала тестові завдання, тоді переходила до наступного; друга — вивчала 4 розділи одразу і виконувала тест, третя — опрацьовувала ще більший обсяг інформації за один раз. Потім усі написали підсумкову роботу для перевірки. Ні для кого не стало сюрпризом, що найкраще з підсумковим тестом впоралася перша група, яка засвоювала інформацію малими шматками. Саме так найефективніше працює наш мозок: малі шматки інформації, які треба добре засвоїти через практичні завдання. І саме мікронавчання дає змогу міцно закріпити в пам’яті новий матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар