Гейміфікація
Така практика ХХІ століття більш поширена в закордонних школах, коледжах та університетах, однак «ігрові вкраплення» в українській освіті теж можливі й потенційно ефективні.
Гейміфікація — це інтеграція ігор та їхніх принципів у систему навчання. Згідно з іноземними дослідженнями, вона покликана додатково мотивувати учнів, стимулювати інтерес та, відповідно, підвищувати рівень освіченості.
Від реальності не втекти: сучасні діти — це покоління великого пальця. То чому б не зробити так, аби цей палець гортав на екрані якусь корисну інформацію або розв’язував задачки на логіку, а не бездумно скролив стрічку соцмереж?
Гейміфікація зазвичай передбачає такі ігрові елементи: таблиці лідерів, рівні та значки (як символи досягнень), онлайн-тести, квести, задачі. Часто вони підкріплені сюжетними лініями, мають привабливе дизайнерське оформлення, допомагають учням відчувати більше залучення у процес навчання. Інтеграція діджиталу в шкільну освіту вказує на небайдужість учителя до інтересів молодого покоління. Діти цінують це, а ще вони об’єктивніше сприймають онлайн-оцінювання й залюбки конкурують за лідерство в рейтингах на екрані.
Кілька безкоштовних інструментів для впровадження гейміфікації під час занять:
- Kahoot! — можна створювати тематичні квести й перевіряти рівень знань, створюючи ключі на основі вивченого матеріалу. Наприклад, пароль від сейфа — відповідь із задачі, кодове слово — прізвище автора теореми чи роману.
- Credly — платформа, що дозволяє вчителям видавати своїм учням віртуальні значки-нагороди.
- Classcraft — для використання педагогами сценаріїв рольових ігор на уроках.
Немає коментарів:
Дописати коментар