Творча майстерня
«Використання мобільних застосунків при викладанні біології, підготовці до ЗНО, для запровадження формувального оцінювання»
В рамка місяця цифрової грамотності та з метою
створення належних умов для підвищення якості надання освітніх послуг у
закладах загальної середньої освіти, Центром професійного розвитку педагогічних
працівників, в листопаді, проведено засідання творчої майстерні учителя біології, Кос’яненко
Вікторії Володимирівни, на якому вона продемонструвала можливості
Онлайн-платформи Classtime при викладанні біології. Карантинні обмеження та
дистанційне навчання дали освітянам
поштовх до впровадження цифрових інструментів в освіті. Онлайн-платформа Classtime є одним з найбільш ефективних інструментів. Її можна
однаково ефективно використовувати як під час навчання у класі, так і при
дистанційному навчанні. Classtime інтегрується з Google Classroom, це дає
можливість здійснювати оцінювання, отримувати зворотний зв’язок, поєднуючи
декілька інструментів для ефективної взаємодії з учнями. Є можливість
імпортувати з Google Classroom запрошення на тестування чітко
визначену групу учнів (лише під їхніми справжніми іменами). Можливості платформи великі, з її допомогою можна
проводити лабораторні та практичні роботи, асинхронне викладення матеріалу з
проміжним тестуванням, готуватися до ЗНО.
Classtime постійно вдосконалюється і
доповнюється новими функціями. Тут працює команда молодих тренерів, які проводять безкоштовні навчальні курси для
вчителів. Вже неодноразово проводилися навчання в Академії Classtime, зараз є постійно діюча сертифікаційна програма, яка
дозволяє у власному темпі отримати необхідні навички користування можливостями
платформи.
Також у постійному доступі посібник з корисними інструкціями для користувачів платформи і електронна пошта для вирішення будь-яких питань
Також у постійному доступі
посібник з корисними інструкціями для користувачів платформи і електронна пошта
для вирішення будь-яких питань
Команда Classtime не лише полегшує роботу
вчителя, а й надихає до постійного вдосконалення, пошуку нових можливостей та
шляхів осучаснення освітнього процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар