пʼятниця, 1 жовтня 2021 р.
четвер, 30 вересня 2021 р.
Учителів запросили провести кращий гендерночутливий STEM-урок
Педагогів закладів загальної середньої, позашкільної, спеціалізованої, професійної (професійно-технічної) освіти, які активно впроваджують інноваційні методики STEM-навчання, запрошують узяти участь у конкурсі «Кращий гендерночутливий STEM-урок».
Конкурс організовано з метою популяризації ідей STEM-освіти, заохочення педагогів застосовувати STEM-технології, використовуючи інтегровані уроки та заходи під час освітнього процесу.
Також організатори конкурсу мають на меті виявлення й підтримку талановитих педагогів, створення бази даних інтегрованих уроків, а також мотивування дівчат-підлітків вивчати природничо-технічні науки через STEM-підходи.
Конкурс передбачає 5 етапів і триватиме до грудня 2021 року.
У рамках першого конкурсного етапу 01 жовтня 2021 буде проведено інформаційний вебінар. У його ході учасники дізнаються умови участі у конкурсі та терміни його проведення, отримають відповіді на питання, що таке сучасний інтегрований STEM-урок та які роботи є успішними. Також їм запропонують поради від фіналістів попередніх конкурсів.
Вебінар відбудеться з 15:00 до 17:00 на платформі ZOOM з прямою трансляцією на ютубі. Зареєструватися на захід можна до 14:00 01 жовтня 2021 року. Учасникам заходу надійде посилання на вебінар.
Додаткову інформацію можна отримати у координатора конкурсу Юлії Шкуліпи за телефоном (093) 092-24-81 або написавши на адресу stem@csr-ukraine.org.
вівторок, 28 вересня 2021 р.
ВсеукраїнськийІнтернет-турнір ізприродничих дисциплін"Відкрита природнича демонстрація"
Кваліфікаційний етап відбіркового туру турніру розпочався.
Реєстрація команд та прийом відповідей проводиться до 31 жовтня включно
пʼятниця, 17 вересня 2021 р.
Гейміфікація
Така практика ХХІ століття більш поширена в закордонних школах, коледжах та університетах, однак «ігрові вкраплення» в українській освіті теж можливі й потенційно ефективні.
Гейміфікація — це інтеграція ігор та їхніх принципів у систему навчання. Згідно з іноземними дослідженнями, вона покликана додатково мотивувати учнів, стимулювати інтерес та, відповідно, підвищувати рівень освіченості.
Від реальності не втекти: сучасні діти — це покоління великого пальця. То чому б не зробити так, аби цей палець гортав на екрані якусь корисну інформацію або розв’язував задачки на логіку, а не бездумно скролив стрічку соцмереж?
Гейміфікація зазвичай передбачає такі ігрові елементи: таблиці лідерів, рівні та значки (як символи досягнень), онлайн-тести, квести, задачі. Часто вони підкріплені сюжетними лініями, мають привабливе дизайнерське оформлення, допомагають учням відчувати більше залучення у процес навчання. Інтеграція діджиталу в шкільну освіту вказує на небайдужість учителя до інтересів молодого покоління. Діти цінують це, а ще вони об’єктивніше сприймають онлайн-оцінювання й залюбки конкурують за лідерство в рейтингах на екрані.
Кілька безкоштовних інструментів для впровадження гейміфікації під час занять:
- Kahoot! — можна створювати тематичні квести й перевіряти рівень знань, створюючи ключі на основі вивченого матеріалу. Наприклад, пароль від сейфа — відповідь із задачі, кодове слово — прізвище автора теореми чи роману.
- Credly — платформа, що дозволяє вчителям видавати своїм учням віртуальні значки-нагороди.
- Classcraft — для використання педагогами сценаріїв рольових ігор на уроках.
вівторок, 7 вересня 2021 р.